گند زدی به زندگیمون
گند زدی به جوونیمون
گند زدی به فرصت هایی که داشتیم
گند زدی به احساساتمون
دنیای مجازی خیلی اشک در اوردی هااا
خیلی جون گرفتی هاااا
خیلی شکستی هااا
بس کن مجازی ولمون کن نصف عمرمونو خراب کردی بس نیست؟
هیچکس از بودن پیشت خوشحال نیس
لعنت بهت مجازی کاش نبودی
دل نوشته ها...ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: مجازی, نویسنده: بازدید: 213 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 21:41
جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ یه خبر خوب البته خوب ک نه عااالی اون ماه بازدیدمون توی یک ماه800خورده بود اما این ماه تا این ساعت1245تا بازدید داشتیمبه اجی نازنین قول دادم بازدید این ماه از1000بیشتر بشه یه اکانت اینجا براش بسازماز امروز یه نویسنده دیگه هم داریم پسایشالا ماه دیگ2000تا بازدید ببینم راستی کلی نظر هس هنوز تایید نکردم شرمنده حتما تایید میکنمشون دل نوشته ها...